vrijdag 27 maart 2009

Wat nu?

Axel, waar ben je? Ik mis je! Ik zie je al de hele week niet meer online.

Wat ga ik doen? Weet ik nog niet. Ik zit in behoorlijk diepe depressie door een aaneensluiting van dingen die mis gaan op het moment. Erg naar. En ik weet het: van al dat niks doen wordt ik alleen maar nóg depressiever. Als dan ook nog mijn rolstoel kapot gaat (jawel!) dan stort ik behoorlijk in.

Vandaag heb ik een gratis online game gedownload, Requiem, en geinstalleerd, en na tien minuten spelen wist ik al dat ik dit helemaal niet leuk vind. Ook geen optie dus: monsters doodslaan.

Er zijn vier dingen waar ik aan kan "werken" binnenkort.
1) Op zoek naar een nieuw huis als IJburg niet door gaat
2) Iets op Internet: ik wil iets bouwen, iets moois....
3) Iets wetenschappelijks: ik wil wel iets (be)studeren...
4) Ik wil meer doen met dat kanker-onderzoek-project. Maar hoe?

Als de zon gaat schijnen over een week (volgens Internet) dan is het makkelijker, want dan ben ik gewoon de hele dag buiten: het land in met ipod en zonnecellen.

Wat HEEL erg vervelend is, is dat ik als zoek op Internet naar "dagbesteding" of "rolstoel geschikte woning", dat ik steeds bij de Ozeuragroep terecht kom. Die nare mensen hebben de hele zorgsector in Amsterdam opgekocht! Hoezo monopolie? Neelie grijp in! (nee, ik ben te moe om dit te gaan aankaarten).

Mijn rolstoel heb ik een beetje kunnen repareren zelf, waar ik heel blij mee ben, want anders had ik Welzorg moeten bellen. Morgen nog wat superglue kopen en een beugeltje en wat schroeven en dan kan die weer even mee. Zonder tussenkomst van Welzorg! Hoera!
Dus morgen even naar de Praxis, dan lunchen op Schiphol, en eind van de middag thuis voor reparaties en misschien de gevonden pc gaan uittesten.

Maarten

1 opmerking: