maandag 15 juni 2009

GROOT NIEUWS!!!!!

Axel is zojuist ALLEEN van Albert Heyn naar huis gereden. Details komen morgen, nu te moe. Maar ik ben ONTZETTEND trots op hem.

de foto komt later, want ik ben nog steeds kapot, maar het verhaal komt in het heel kort hierop neer. Wij waren weer eens te ver gereden met de rolstoelen. En om 23 uur gisteren avond was het afgelopen met mijn rolstoel. Kapot en op. Wiel aangelopen en geen stroom meer. Welzorg gebeld. Die kwamen wel, en brachten mij gelukkig wel even naar huis, maar Axel kon niet mee!!
Dus moest Axel even ALLEEN verder het laatste stuk.

Axel is alleen verder gereden van Albert Heyn IJburg naar huis. GEWELDIG! Alles is gewoon goed gegaan, zonder enig probleempje. We hebben die route al vaak genoeg gereden, dus hij weet het goed. Ik stond hem voor de deur van de Meijboom op te wachten en ben super trots.

Mijn rolstoel is ernstiger kapot dan ik dacht en krijg ik nog even niet terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten